[:lt]Keletas paprastų, bet fundamentalių dalykų kartais gali ženkliai pakeisti jūsų kompanijos situaciją rinkoje.
Tikriausiai teko girdėti apie vieną iš kertinių rinkodaros koncepcijų Philip Kotler‘io 4P (Product, Place, Price, Promotion).
- Ką iš tiesų 4P reiškia jūsų versle?
- Ar turime pakankamai stiprų produktą?
- Ką turime daryti, kad toks produktas atsirastų?
- Ar tinkamai parinkti mūsų pardavimo kanalai (Place)?
- Ar jie efektyviai veikia?
- Kaip mes juos valdome ir t.t.?
Tai klausimai, kurių joks verslas negali ignoruoti, jai nori išgyventi konkurencinėje aplinkoje. Ar turite aiškius atsakymus?
- Kodėl klientai perka (arba neperka) jūsų produktus paslaugas?
- Kodėl jūsų konkurentas parduoda daugiau?
- Kas iš tiesų vyksta klientų aptarnavimo grandyje ir ką patiria klientas bendraudamas su jūsų pardavėjais?
Labai svarbu sąžiningai atsakyti sau į šiuos paprastus klausimus ir pasistengti kuo objektyviau suprasti realią padėtį. Tai labai panašu į genchi genbutsu principą gamyboje (jap. “eiti ir pačiam pamatyti”).
Daugelis žinomų gerų sprendimų, tokių, kaip konkurencinė rinkodara, aktyvių pardavimų valdymas, darbo su pagrindiniais klientais sistema, klientų aptarnavimo standartai ir kt. gali atnešti didžiulę naudą, jei tik jie yra kuriami ant realaus situacijos supratimo pagrindo ir į šiuos patobulinimus yra aktyviai įtraukiami toje srityje dirbantys žmonės.[:]