[:lt]
Strategijos paskirtis: padėti kompanijai tapti sėkminga ir išlikti tokia ilgą laiką.
Strategija turi apibrėžti:
- Kokią poziciją kompanija numato užimti rinkoje ir ką jį darys, kad ją pasiektų?
- Kokie bus ir kaip veiks jos pagrindiniai procesai, leidžiantys kompanijai pasiekti planuojamą rinkos poziciją?
- Kaip bus formuojamos esminės personalo kompetencijos ir gebėjimai, užtikrinantys tinkamą procesų veikimą, valdymą bei tobulinimą?
Jei į šiuos klausimus sunku duoti konkrečius atsakymus, labai tikėtina, kad kompanijos ateityje yra „užprogramuotos“ tam tikros rizikos, kurios pasireikš susiklosčius atitinkamoms aplinkybėms.
Yra laiko patikrinti principai ir metodai, į kuriuos patartina atsižvelgti formuojant savo kompanijos strategiją.
Strategijos formavimo procesas turi būti aiškiai struktūruotas, tačiau neturi pavirsti formaliu vizijos, misijos, SWOT analizės ar kitų tipiškų strateginio planavimo elementų „štampavimu“.
[:]