Turite klausimų? +370 610 22002

Strategija

Strategijos paskirtis: padėti kompanijai tapti sėkminga ir išlikti tokia ilgą laiką.

Strategija turi apibrėžti:

  • Kokią poziciją kompanija numato užimti rinkoje ir ką jį darys, kad ją pasiektų?
  • Kokie bus ir kaip veiks jos pagrindiniai procesai, leidžiantys kompanijai pasiekti planuojamą rinkos poziciją?
  • Kaip bus formuojamos esminės personalo kompetencijos ir gebėjimai, užtikrinantys tinkamą procesų veikimą, valdymą bei tobulinimą?

Jei į šiuos klausimus sunku duoti konkrečius atsakymus, labai tikėtina, kad kompanijos ateityje yra „užprogramuotos“ tam tikros rizikos, kurios pasireikš susiklosčius atitinkamoms aplinkybėms.

Yra laiko patikrinti principai ir metodai, į kuriuos patartina atsižvelgti formuojant savo kompanijos strategiją.
Strategijos formavimo procesas turi būti aiškiai struktūruotas, tačiau neturi pavirsti formaliu vizijos, misijos, SWOT analizės ar kitų tipiškų strateginio planavimo elementų „štampavimu“.