Turite klausimų? +370 610 22002

Strategijos formavimas

Strategijos formavimas yra dinamiškas ir į konkretų rezultatą orientuotas procesas, kuriame susijungia

  • Analitinis, kūrybiškas ir disciplinuotas kolektyvinis mąstymas;
  • Objektyvi informacija apie kompanijos veiklą ir rinką;
  • Laiko išbandyti metodai ir instrumentai.

Viena iš svarbiausių pastarųjų dviejų dešimtmečių naujų vadybos įdėjų yra Balanced Scorecard (lietuviškai galėtų būti verčiama, kaip subalansuotų rodiklių sistema). Šis modelis parodo priežasties-pasekmės sąryšį tarp:

  • Finansinio veiklos rezultato;
  • Kompanijos darbo su klientais/rinka;
  • Vidaus procesų ir
  • Personalo ugdymo.

Balanced Scorecard modelio taikymas strateginiam planavimui leidžia:

  • Atsižvelgti į visus kertinius strategijos komponentus;
  • Užtikrinti priežasties-pasekmės ryšį tarp įvairių strateginių iniciatyvų;
  • Pasiekti, kad strateginės iniciatyvos būtų orientuotos į išmatuojamų pokyčių įgyvendinimą.

Kiekvienu atveju su kompanijos vadovybe yra suderinamas optimalus strategijos formavimo scenarijus, parenkami tinkami metodiniai sprendimai.