[:lt]
Strategijos formavimas yra dinamiškas ir į konkretų rezultatą orientuotas procesas, kuriame susijungia
- Analitinis, kūrybiškas ir disciplinuotas kolektyvinis mąstymas;
- Objektyvi informacija apie kompanijos veiklą ir rinką;
- Laiko išbandyti metodai ir instrumentai.
Viena iš svarbiausių pastarųjų dviejų dešimtmečių naujų vadybos įdėjų yra Balanced Scorecard (lietuviškai galėtų būti verčiama, kaip subalansuotų rodiklių sistema). Šis modelis parodo priežasties-pasekmės sąryšį tarp:
- Finansinio veiklos rezultato;
- Kompanijos darbo su klientais/rinka;
- Vidaus procesų ir
- Personalo ugdymo.
Balanced Scorecard modelio taikymas strateginiam planavimui leidžia:
- Atsižvelgti į visus kertinius strategijos komponentus;
- Užtikrinti priežasties-pasekmės ryšį tarp įvairių strateginių iniciatyvų;
- Pasiekti, kad strateginės iniciatyvos būtų orientuotos į išmatuojamų pokyčių įgyvendinimą.
Kiekvienu atveju su kompanijos vadovybe yra suderinamas optimalus strategijos formavimo scenarijus, parenkami tinkami metodiniai sprendimai.
[:]